Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Εξεταστική Ιουνίου 2010

Όπως κάθε χρόνο, τα τελευταία 3 χρόνια, έτσι και φέτος ξεκίνησε για μένα η εξεταστική του Ιουνίου. Δεν ξέρω για εσάς, πάντως για μένα αυτή η περίοδος πριν το καλοκαίρι είναι η χειρότερη για να ξεκινήσω να κάνω το οτιδήποτε, να διαβάσω, να ξεκινήσω γυμναστική, να δουλέψω ακόμα και να κάθομαι όλη μέρα... Η μόνη φορά που είχα στρωθεί τέτοιο καιρό ήταν πριν τις πανελλαδικές για ευνόητους λόγους. Ευτυχώς δικαιώθηκα...


Έτσι και φέτος λοιπόν, ενώ έχω το βιβλίο μπροστά μου, ενώ η ύλη για το αυριανό μάθημα είναι λίγη και ενώ θα μπορούσα να την ξεπετάξω σε μία ώρα και να έχω ελεύθερο τον χρόνο μου, κάθομαι και διαβάζω status άλλων στο facebook, ακούω μουσική στο youtube και κάνω και chat  να περάσει η ώρα... Δεν νομίζω ότι τεμπελιάζω, σας διαβεβαιώ είναι παθολογικό! Νομίζω η πάθηση ονομάζεται Proimus Kalokerius Syndrom αλλά δεν είμαι σίγουρος. Αυτό μου είπε ο φίλος μου ότι έχω και γελούσε. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γελούσε. Λέτε να με κορόιδευε; Μπα, δε νομίζω, είναι καλό παιδί...

Έτσι λοιπόν έκατσα και έγραψα αυτό το κείμενο για να μοιραστώ την κατάσταση μου μαζί σας. Αλλά και για έναν ακόμα λόγο. Για να γράψω κάτι στον εαυτό μου...

ΑΣΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕ! ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!

Παρακαλώ αγνοήστε τη παραπάνω σειρά. Πείτε μου λοιπόν, πως αισθάνεστε εσείς για αυτή τη περίοδο του χρόνου πριν το καλοκαίρι;