Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Greek Idol - Η μονομαχία συνεχίζεται...

Για μια ακόμα Δευτέρα είδα το Greek idol . Θα αρχίσω πρώτα με κάποιες παρατηρήσεις .
ΕΛΕΟΣ με αυτήν την χαρακτηριστική κίνηση που κάνουν όλοι με το που λένε να τους ψηφίσουν. Επίσης φτάνει πια με αυτήν την κλάψα του Καπετανίδη. Έφυγε ο Ντούρος και όλα σκοτείνιασαν γι αυτόν, λες και χώρισε. Η κυρία Ρούλα μας, δουλεία της είναι να παρουσιάζει το show και όχι να κρίνει-ρεζιλεύει άτομα. Και πάμε στους διαγωνιζόμενους. Ας αρχίσουμε από τα καλά.
Η καλύτερη γυναίκα σήμερα ήταν η ΝΙΚΟΛ, όχι τόσο στο πρώτο όσο στο δεύτερο. Εκεί πραγματικά έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Καλύτερος άντρας χωρίς σκέψη ο ΣΤΕΡΓΙΟΣ . Το παιδί ήταν τα πάντα όλα σήμερα και γενικά Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ ...




Η ΒΑΛΑΝΤΟ ήταν απλά καλή στο πρώτο και πολύ καλή στο δεύτερο. Πριν τελειώσω, θα αναφερθώ σε αυτόν που στηρίζω, τον ΧΡΗΣΤΟ. Στο πρώτο απλά καλός, στο δεύτερο είπε ΓΟΝΙΔΗ. Πόσο αντικειμενικός να είμαι; Ο παίχτης που στηρίζω τραγούδησε τον τραγουδιστή που έχω πάνω απ' όλα. Οπότε περισσεύει εδώ η γνώμη μου. Και τέλος η ΑΝΤΙΓΟΝΗ. Στο πρώτο ξενέρωσα, ήταν σαν να μου έλεγε δεν έχω φωνή, στο δεύτερο ήταν απλά καλή. Έχουμε δει ότι μπορεί καλύτερα Αλλά κακά τα ψέματα ήταν η χειρότερη σήμερα. Άντε να δούμε τι θα γίνει, πολύ πόλεμο βλέπω.


Συζήτηση στο Forum : Greek Idol - Η μονομαχία συνεχίζεται