Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Γνωριμία;

Ξεκινάμε και ακόμα δεν έχουμε καλύψει ένα πολύ βασικό θέμα...
Ποίοι είμαστε και τι ακριβώς είμαστε;!;! Ναι ξέρω, η ερώτηση του αιώνα...

       Έτσι σκέφτομαι να κάνω την αρχή με το να συστήσω τον εαυτό μου! Είμαι ο Γιώργος...
αν και επειδή είμαι ο δεύτερος Γιώργος της παρέας αναγκάζομαι να υποστώ το Ζεο... Δεν με πειράζει όμως επειδή αρχίζει να μου αρέσει για να είμαι ειλικρινείς Υπό μια έννοια είμαι το καΐδι της παρέας μιας που ασχολούμαι σε μεγάλο βαθμό με "Animation", περίεργα βιβλία και λατρεύω να φιλοσοφώ τα πάντα! Επίσης μπορώ να είμαι τρομερά άκυρος σε πολλές περιπτώσεις.. Ελπίζω όχι τώρα! Βρίσκομαι Ηγουμενίτσα αυτή την στιγμή (μην κοιτάτε χάρτες χωρίς λόγο, είναι δίπλα στα Γιάννενα, απέναντι από την Κέρκυρα), όπου σπουδάζω εφαρμογή ξένων γλωσσών στην διοίκηση και στο εμπόριο, αλλά μην ρωτήσετε για παραπάνω πάνω στο θέμα γιατί πονάει λίγο. Στο μέλλον θα είμαι ένας πασίγνωστος, πάμπλουτος μεταφραστής και στα 30 μου θα ταξιδέψω στην Ιαπωνία με τον Γιώργο! Έχουμε και άλλα σχέδιά φυσικά για τα 60 κάτι μας αλλά προς το παρόν θα τα κρατήσω μυστικά... Επίσης το 2011 θα κερδίσω το Τζόκερ! Τα ζώδια λένε ότι είναι η χρονιά μου και ποιος είμαι εγώ να πάω κόντρα στα ζώδια;

Αυτά τα λίγα μπορώ να πω για έμενα και τώρα είναι η σειρά των υπολοίπων να μας πουν τίποτα για τον εαυτό τους, σε όλους σχεδόν αρέσει να μιλάνε για τον εαυτό τους γιαυτό μην συγκρατιέστε, μοιραστείτε μαζί μας ότι θέλετε!