Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Πως περνάει την μέρα του ένας emo;

Πάντα είχα απορία τι είναι το τόσο διαφορετικό στο να είσαι ένας emo. Όλοι γνωρίζουμε για τον τρόπο που ντύνονται και βάφονται και όλοι ξέρουμε ότι είναι πολύ καταθλιπτικά άτομα αλλά και πάλι, καταθλιπτικά άτομα υπάρχουν παντού, απλά είναι πολύ περήφανα για να το δηλώνουν παντού. Επίσης το όλο emo στυλ από ότι με ενημέρωσαν οι emo γνωστοί μου ( κι όμως υπάρχει ολόκληρη ιστορία στο θέμα) στην ουσία κατάγεται από το στυλ goth.


Άρα; Εκτός από το όλο κλαίγομαι δημοσίως και κόβω τις φλέβες μου με τέτοιο τρόπο ώστε να ζήσω και να τραβήξω την προσοχή, ποια είναι η διαφορά; Πρόσφατα απόχτησα κάποιες αποκαλυπτικές πληροφορίες για το πως περνάει την ημέρα του ένας emo, και πρόκειται να τις μοιραστώ μαζί σας:


5:00πμ : Ξύπνησα...Είδα εφιάλτη! Είχα χάσει, το μολύβι που βάφω τα μάτια μου. Ταράχτηκα...
05:15πμ : Κοιμήθηκα ξανά...
07:30πμ : Ξύπνησα. Έφαγα μια ώρα μπροστά στον καθρεφτάκι να βάφω τα μάτια και τα νύχια μου,και να φτιάχνω την μοβ φράντζα μου.
(Σημείωση: Τι κούκλος που είμαι... αλλά κανείς δεν με θέλει. Όλοι με μισούν)
09:00πμ :Τελικά έχασα την
πρώτη ώρα...
09:45πμ :2ο διάλειμμα. Ζήτησα από τη Σόνια(την κοπέλα με τις μοβ αφέλειες) να φασωθούμε στις τουαλέτες. Μου είπε όχι, γιατί είχε περίοδο.
Αλλά λέει ψέματα. Το ξέρω.. Όλοι με μισούν εμένα.
10:37πμ :3ο διάλειμμα. Ζήτησα από τον Νίκο να φασωθούμε. Δέχτηκε.
(Κρίμα είχα ξεχάσει την βαζελίνη σπίτι). Να και κάποιος που με αγαπάει.
14:05μμ : Σχόλασα. Γύρισα με το skate... Συνέχεια έπεφτα και τα παιδιά με τα φαρδιά παντελόνια στην πλατεία με κορόιδευαν πάλι. Γαμημένοι χιπχοπάδες.
14:15μμ : Έφτασα στο σπίτι αναστατωμένος και παραλίγο να πέσω στην
πισίνα.
14:25μμ : Ακόμα ήμουν θλιμμένος... Έκοψα το χέρι μου με ξυραφάκι και έριξα από πάνω αλάτι. Ηδονίστηκα.
16.30μμ : Πέθανε ο κυρ-Ιπποκράτης στα 98 του. Πήγα με την παρέα στη κηδεία.

Ήταν υπέροχα. Κλάψαμε με την ψυχή μας. Δυστυχήσαμε στο full.
19:00μμ : Πήγα με την παρέα Starbucks
21:00μμ : Πήγα με την παρέα mc donalds
21:30μμ : Φασώθηκα με τον Ηλία
21:40μμ : Φασώθηκα με την Δήμητρα
22:10μμ : Πειράζαμε και τρομάζαμε γριούλες στο πάρκο. Είμαστε και πολύ μάγκες.


Καληνύχτα. Ελπίζω να δω κανένα εφιάλτη...


Πιστεύω πλέον ότι καταλαβαίνω....

"Το άρθρο έχει τελείως χιουμοριστικό χαρακτήρα. Η σάτυρα είναι πάντα υπερβολική!"